Home   Michal Friesl
2024-04-16 06:40:20 Mapa stránekEnglish
Domůůů...
KontaktRozvrhNapište
Výuka
ÚvodTeorie pravděpodobnostiPravděpodobnostní modelyFinanční a pojistná matematikaVybrané statistické metodyPravděpodobnost a statistika A,B,EVýpočtová statistika 2Připomínky a náměty k výuceDiplomky
Věda
PublikaceKonference
Osobní
ŽivotopisMagisterské studiumDoktorské studiumNa ZČUBáječný TeXPrý GDPRČSOB Zlý sen
Archiv
ProjektyVýtvoryVystoupeníKe stažení

 
Pravděpodobnost a statistika hypertextově
 
Finanční matematika hypertextově
 
Statistici na KMA
Zobrazená stránka Home / Osobní / ČSOB Zlý sen / Na pobočce

ČSOB Československá obchodní banka - Zlý sen

 1. Úvod | 2. Vedení | 3. Na pobočce | 4. Reklamace | 5. Co dál

3. Na pobočce

 < Předchozí | Další > 

V navrženém týdnu 5. až 9. listopadu 2001 se dostavuji na pobočku ke změně čísel účtů. Je tam dost lidí a noví stále přicházejí. Zkušená pracovnice odhaduje dobu čekání aspoň na hodinu a půl. To odmítám a využívám možnosti objednat se na konkrétní hodinu, 26. listopadu. Zbytečnou návštěvou pobočky mi tedy čas rozhodně neušetřili (to snad mohli napsat rovnou, že je možné se objednat).

16. listopadu 2001 chci opět získat nějaké cenné papíry. Asi jako trest za to, že jsem přinesl peníze, musím na vložení hotovosti na účet čekat přes 50 minut. Když chci pak objednat cenné papíry, dozvídám se že platí nové obchodní podmínky a je prý nutné sepsat novou komisionářskou smlouvu. Úřadování pak přesahuje půl hodinu (chudák další klient). Než ještě dále čekat, až mi vytisknou statut podílového fondu, radši se ho dobrovolně vzdávám (i když je tak tajný, že na internetu ho nezpřístupňují).

Ptám se ještě, jak to banka myslí s měsíčními výpisy z účtů, ale dotyčná pracovnice nemá informace (pan Hinze skutečně přeháněl). Nehodlám už čekat další frontu na někoho, kdo bude vědět, a nechávám vše na později, kdy se mám (podruhé) dostavit ke změně čísel účtů. Teď už vím, že účet mohu případně s klidem zrušit, protože díky nové komisionářské smouvě již není nutný.

Přestože 26. listopadu přicházím ke změně čísla účtu v předem domluveném čase, nezbývá než zase čekat, naštěstí jen 25 minut. Navíc se ukazuje, že obsahem jednání není ani tak změna čísla, jak neustále zdůrazňovali (v mém případě navíc zbytečně vzhledem ke shodě starého s novým), ale i dalších věcí.

Takovu změnu jsem odmítl. Kupodivu, pracovnice banky i tak požadovala podepsání nové smlouvy, aby bylo možno účet zrušit. Po mém opětovné odmítnutí a žádosti o vysvětlení situace s měsíčními výpisy (tvrdila dokonce, že 30 Kč za měsíční výpis, který mi sice poslali, ale aniž jsem o to žádal a aniž by to byl ten roční ze smlouvy, už zpátky nedostanu) odešla konzultovat s kolegyní (ta ale informace také neměla) a nakonec mě poslala za vedoucí provozu.

Vedoucí provozu momentálně nebyla k dispozici, tak jsem využil času a zjistil, že banka si za nákup podílových listů, které už mi byly připsány, ještě nestrhla peníze z mého běžného účtu. Potěšilo mě sice, že mi tak naskakují úroky, ale znamenalo to také, že zatím nemohu zrušit účet.

Část 1 2 3 4 5  < Předchozí | Další > 
Adresa http://home.zcu.cz/~friesl/Csob/Pob.html Udržuje Michal Friesl, friesl@kma.zcu.cz