Home   Michal Friesl
2024-04-18 19:10:46 Mapa stránekEnglish
Domůůů...
KontaktRozvrhNapište
Výuka
ÚvodTeorie pravděpodobnostiPravděpodobnostní modelyFinanční a pojistná matematikaVybrané statistické metodyPravděpodobnost a statistika A,B,EVýpočtová statistika 2Připomínky a náměty k výuceDiplomky
Věda
PublikaceKonference
Osobní
ŽivotopisMagisterské studiumDoktorské studiumNa ZČUBáječný TeXPrý GDPRČSOB Zlý sen
Archiv
ProjektyVýtvoryVystoupeníKe stažení

 
Pravděpodobnost a statistika hypertextově
 
Finanční matematika hypertextově
 
Statistici na KMA
Zobrazená stránka Home / Osobní / ČSOB Zlý sen / Reklamace

ČSOB Československá obchodní banka - Zlý sen

 1. Úvod | 2. Vedení | 3. Na pobočce | 4. Reklamace | 5. Co dál

4. Reklamace

 < Předchozí | Další > 

Vedoucí provozu nebyla mými problémy příliš nadšena (a evidentně jsem nebyl první stěžující si klient), nicméně z povinnosti vysvětlovala, že zavedli nový systém a že poplatek za měsíční výpis je účtován dle platného sazebníku. Na můj argument, že ve smlouvě mám stanoveny výpisy roční, však reagovat nedovedla. Nabídla mi sepsání reklamce (bylo to 26. listopadu 2001), kterou předloží řediteli (když jich bude víc, ředitel dá vědět Praze) a ten mi do 30 dní pošle výsledek.

Počátkem prosince 2001 přichází výpis za listopad (nový a lepší systém zřejmě zatím nepřevědčili, aby výpisy neposílal) a 10. prosince jdu účet raději zrušit. Ptám se také na poplatky za nevyžádané výpisy, ale vedení prý stále nerozhodlo, jestli je budou vracet.

19. prosince 2001 nechávám na pobočce dopis, kde pro jistotu reklamuji i poplatek za druhý nevyžádaný výpis a sděluji své připomínky k akci změna čísel účtů, k jejímu provedení pobočkou i k poněkud jednostranému informování klientů, ale také k dobám čekání na obsluhu a bezradnosti pracovníků (potažmo vedení) při vyřizování mé jednoduché reklamace.

Po Vánocích marně čekám na odpovědi na obě reklamace (není-li možné reklamaci vyřídit do 10 dnů, do 3 pracovních dnů od jejího podání mám být informován o předpokládaném termínu vyřízení).

Druhý týden v lednu 2002 se vypravuji na pobočku, abych zjistil, proč jsem odpověď nedostal. Protože vedoucí oddělení, za níž by mě nejraději poslali, má jednání, zařazují mne k normální přepážce (15 minut čekání). Přepážková pracovnice mě však odkazuje na vedoucí (říkám, že ta jedná) a když se ptám, kdo je na místě schopen věc vyřídit, tvrdí, že to přece ona nemůže vědět, to že musím vědět já! Vedoucí se po dalších 10 minutách naštěstí vrací, nicméně říká, že musí vše zjistit - do příštího dne.

Druhého dne se od sekretářky dozvídám, že peníze dostanu, proč jsem nedostal žádnou odpověď, však neví. Pro peníze si mám dojít k mně již známé vedoucí provozu. Zastihuji ji ve stavu naštvanosti, několikrát třeba hodí telefonem po stole, a zatímco vypisuje papíry, aby mi mohli vyplatit 60 Kč, ptám se, proč jsem nedostal žádnou odpověď na reklamaci - pan ředitel ji založil.

Ptám se dále, zda ředitel tak zachází se všemi reklamacemi, když jsem nedostal odpověď ani na druhou, obsahující i připomínky. Diví se, že je nějaká druhá reklamace, v papírech, které má u sebe, ji nemá. Slibuje ale, že si to poznamená a zjistí, co se s ní stalo. Jestli to zjišťovala, nevím, každopádně z ČSOB už jsem žádnou informaci nedostal.

Část 1 2 3 4 5  < Předchozí | Další > 
Adresa http://home.zcu.cz/~friesl/Csob/Rekl.html Udržuje Michal Friesl, friesl@kma.zcu.cz