Vedoucí provozu nebyla mými problémy příliš nadšena (a
evidentně jsem nebyl první stěžující si klient),
nicméně z povinnosti vysvětlovala, že zavedli nový systém a že
poplatek za měsíční výpis je účtován dle platného sazebníku. Na
můj argument, že ve smlouvě mám stanoveny výpisy roční, však
reagovat nedovedla. Nabídla mi sepsání reklamce (bylo to
26. listopadu 2001), kterou předloží řediteli (když jich bude
víc, ředitel dá vědět Praze) a ten mi do 30 dní pošle
výsledek.
Počátkem prosince 2001 přichází výpis za listopad (nový a lepší
systém zřejmě zatím nepřevědčili, aby výpisy neposílal) a 10.
prosince jdu účet raději zrušit. Ptám se také na poplatky za
nevyžádané výpisy, ale vedení prý stále nerozhodlo, jestli je
budou vracet.
19. prosince 2001 nechávám na pobočce dopis, kde pro jistotu
reklamuji i poplatek za druhý nevyžádaný výpis a sděluji své
připomínky k akci změna čísel účtů, k jejímu provedení
pobočkou i k poněkud jednostranému informování klientů, ale také
k dobám čekání na obsluhu a bezradnosti pracovníků (potažmo
vedení) při vyřizování mé jednoduché reklamace.
Po Vánocích marně čekám na odpovědi na obě reklamace
(není-li možné reklamaci vyřídit do 10 dnů, do 3 pracovních
dnů od jejího podání mám být informován o předpokládaném termínu
vyřízení).
Druhý týden v lednu 2002 se vypravuji na pobočku, abych
zjistil, proč jsem odpověď nedostal.
Protože vedoucí oddělení, za níž by mě nejraději poslali,
má jednání, zařazují mne k normální přepážce (15 minut čekání).
Přepážková pracovnice mě však odkazuje na vedoucí (říkám, že ta
jedná) a když se ptám, kdo je na místě schopen věc vyřídit,
tvrdí, že to přece ona nemůže vědět, to že musím vědět já!
Vedoucí se po dalších 10 minutách naštěstí vrací, nicméně
říká, že musí vše zjistit - do příštího dne.
Druhého dne se od sekretářky dozvídám, že peníze dostanu, proč
jsem nedostal žádnou odpověď, však neví. Pro peníze si mám dojít
k mně již známé vedoucí provozu. Zastihuji ji ve stavu naštvanosti,
několikrát třeba hodí telefonem po stole, a zatímco vypisuje
papíry, aby mi mohli vyplatit 60 Kč, ptám se, proč jsem nedostal
žádnou odpověď na reklamaci - pan ředitel ji založil.
Ptám se dále, zda ředitel tak zachází se všemi reklamacemi,
když jsem nedostal odpověď ani na druhou, obsahující i
připomínky. Diví se, že je nějaká druhá reklamace, v papírech,
které má u sebe, ji nemá. Slibuje ale, že si to poznamená a
zjistí, co se s ní stalo. Jestli to zjišťovala, nevím, každopádně
z ČSOB už jsem žádnou informaci nedostal.
|