Dvojkoli Bemo sundana z osicek d=1mm, vyfutrovana trubickou 1x0.2 od Litomyskeho a navlecena na spendlik d=0.65mm. Trubicka presahuje cca 0.3mm dovnitr, cimz tvori zaroven axialni "lozisko"
Zaver: jednoduche, rychle, nesmajda -> pouzitelna metoda
Zbyva doresit: Osoustruzeni okolku na RP25, prichyceni na spendlik (najit lepsi lepidlo)



Vazeni podvalnikovaneho vozu a doladovani hmotnosti



Mereni jizdniho odporu v zavislosti na hmotnosti nalozeneho vozu. Meril jsem od 60g do 100g nalozeneho vozu a vyslo mi cca Fo[g]=0.05*m (resp. 0.04*m+0.8) - je ponechano v gramech, aby bylo porovnatelne s tecnou slozkou tihove sily (na 30 promile Ft=cca 0.03*m, z cehoz plyne, ze na spadu 30 promile by napodvalnikovany vuz mel stat, ale on se rozjede (ale temer nezrychluje), takze zrejme pri mereni vyfocenou methodou udelali soudruzi nekde chybu :( . Pro zajimavost TU47 se zacne sunout ze spadu 200 promile)



Pouzite podvalniky