Abych nezapomněl, jak jsem dělal vexli

s využitím rad a zkušeností a podkladů od hrozně moc lidí


(Click to enlarge)

Na vytištěné šablonce (je vidět na posledním obr.) se nařežou kolejnice a spájí srdcovka, přilepí se jemně 5min epoxy na lept (zdroják na FTP včetně dwg výkresu výhybky, soubor by se měl jmenovat podkladnice2000dwg.zip)
Pokud se brousí do ztracena, konec kolejnice se trošku přiohne, aby se do ztracena brousila stojina a nezustal ve vzduchu kus hlavy. Jazyk se vybrousí, připájí se k němu lept a struny: struna u čepu se pájí zvenku, drážka v patě, pájet pod hlavu ohnutou do L, pořádnou bakuli cínu, strunu u hrotu jazyka pájet ohnutou do 3d L k patě, pak se jazyk vytmelí, vybrousí a přestříká.


z balsy se žiletkou nařežou dlouhé pásky co to dá, po létech, šířka je šířka pražce
uzounkým proužkem šmirglu 60 a pořádným tlakem se cca 3x přejedou, to z nových pražců udělá shnilé
tvrdým kartáčkem na zuby se ometou otřepy-piliny, pak se kartáčkem matlá střídavě z černé a hnědé vodovky a na vrch přemázne řídkou bílou temperou. Matlat, aby to bylo flekaté. Po uschnutí zesvětlá


nařezané traťové pražce, konce se přemáznou po nalepení kolejiva na modul najednou


nařezané výhybkové pražce, výhybka se otočí naznak, připájí se napájecí drátky, na každou podkladnici kapička epoxy, pokládat pražce. Pokud se nalepí pražce na modul a pak se na ně shora lepí kolejnice s podkladnicema, tak to nedrží...
žilpilkou se ořeže nosný rámeček

sem přijde fotka hotové výhybky

Valid XHTML 1.0 Strict