Tuning U37

dočasná stránka pro publikaci fotek, po dokončení se předpokládá přemístění na H0e web


1016 maxon je vepředu chycen do díry průměru 6mm (dole rozšířená původní díra ve tvaru "U" 5,6mm široká), tedy jediny volny směr pohybu je dozadu. Vzadu ho drží "L" z 0.3mm mosazného plechu, motor má zezadu dírku 1mm, do které zapadne tyčinka vpájená v elku. Lko je chycené k podlaze šroubkem M2 se zapuštěnou hlavou, pod motorem je vidět matka připájená k Lku.
Poloha dekodéru není definitivní:), přijde naležato vedle motoru, až se dostanu k mikropájce.


Pohled trochu shora.


Poloha zadního spřáhla se momentálně řeší.


Šťávu sbírající běhou měl být původně bez podpůrné pružiny, proto tak masivní závaží. Ale mašinka si sedala moc na zadek, takže je vidět 0.3mm kytarová struna ohnutá do "V", konce "V" jsou rozcapené, jeden leze skrz běhoun a je vidět, jak vylézá za nápravou, druhý je opřený do důlku v podlaze - tedy kromě přitlačování je běhoun i držen ve střední poloze. Trochu je vidět zapuštěný šroub držící motor.


Dekodér MX620 v bužírce trochu ztloustne, ale vedle motoru je akorát...

Valid XHTML 1.0 Strict