ARIS

[Úvod]
[Procesy]
[Průběžné zlepšování]
[Reengineering]
[Metodika ARIS]
[Druhy úrovní]
[Základní pohledy]
[Druhy metod modelování]
[Spuštění ARISu]
[Organizační pohled]
[Funkční pohled]
[Datový pohled]
[Pohled produktů a služeb]
[Procesní pohled]
[Aplikace Moodle]
[Závěr]
[Použitá literatura]
[Přílohy]

2. Charakteristika procesů a ARISu

2.1 Procesy

2.1.1 Průběžné zlepšování

           Dle [1] je tento přístup založen na rozboru dosavadního procesu a z něho vyplývajících následných postupů vedoucích ke zlepšení. Tímto způsobem se jednotlivé procesy zdokonalují postupně, nedochází u nich k prudkým změnám o velkém objemu. Dochází k tzv. přírůstkovému zlepšení, které ne vždy musí být dostačující. Hrozí zde nebezpečí, že nároky zákazníků porostou rychleji, než je samotné tempo zlepšování procesů. Na potřebě zrychlení inovací se podepisují zejména fakta jako všeobecný rozvoj technologií, internetu či nárůst konkurence na trhu. Výsledkem je skutečnost, že průběžné zlepšování procesů nemusí být vždy dostačující.

BuiltWithNOF