Na těchto stránkách popisuji smutné zážitky, které jsem učinil
s pobočkou ČSOB Plzeň, Americká 60 (hlavní pobočka Plzeň) od
listopadu 2001 do ledna 2002, když jsem reklamoval zjevně špatně
účtovaný poplatek u běžného účtu.
Více než částka, o níž šlo (i když, vynásobí-li se počtem stejně
postižených klientů), mě zaujal způsob, jakým se banka chovala při
vyřizování reklamace (a ostatně už předtím).
Máte-li chvilku času (na rozdíl od neskutečného množstvím
času, které člověk v ČSOB stráví), můžete si přečíst, jak z mé
prvotní představy, že otázkou je jen kdy dostanu peníze
zpět, se vzápětí stalo zda dostanu peníze zpět (říkali, že
nikdy, ale co je opravňovalo k účtování poplatku, vysvětlit
nedovedli) a posléze zda dostanu odpověď na svoji
reklamaci (ani na jednu ze dvou reklamací jsem nedostal
odpověď).
Nakonec jsem své peníze zpět sice dostal (s úroky už se
neobtěžovali, i když by asi správně měli), toho hlavního, co by mohlo
příznivě ovlivnit můj názor na ČSOB, tedy nějakého vysvětlení,
co se dělo, jsem se však nedočkal. Nepozoroval jsem ani, že by je
celá záležitost nějak mrzela nebo že by cítili potřebu omluvit
se*. Asi to tak v ČSOB chodí běžně.
*Jako ohlas na tyto stránky jsem
nicméně koncem dubna 2002 obdržel čistě soukromou reakci jedné z
pracovnic zmíněné pobočky.
|