Na dnešním cvičení si ukážeme, jak v Pythonu kreslit. Vytvoř si v IDE Thonny soubor ZPD1t06turtle.py a přepiš do něj zdrojový kód níže.
1) Napište program, který vykreslý čtverec.
2) Napište program, který vykreslý čtverec.
Vytvoř v IDE Thonny nový soubor, ulož ho na "Plochu" pod jménem PPA1t06for.py
Pojďme vykreslit třeba hrad. Zdrojový kód naleznete zde
1) Napište program, který vykreslí rovnostraný trojúhelník.
2) Napište program, který vykreslí dům.
Heineman G., Pollice G., Selkow S., Algorithms in a Nutshell , O'Reilly, USA 2008
Lutz, Mark, Learning Python , Sebastopol : O'Reilly 2009
Pilgrim, Mark, Ponořme se do Python(u) 3 , Edice CZ.NIC 2010
Beazley, David M.; Jones, Brian K., Python cookbook , Sebastopol : O'Reilly 2013
Summerfield, Mark, Python 3 : výukový kurz , Brno : Computer Press 2010
Jsem správcem neuroinformatické laboratoře na Západočeské univerzitě na Katedře informatiky a inženýrství. V rámci ZČU jsem pracoval na několika projektech (sémantický web v EEG / ERP portálu, OEN ontologie, vývojová koordinační porucha u dětí, kontrola pozornosti řidiče, analýza EEG u myší, asistenční systém řízený mozkovými vlnami pro osoby se sníženou pohyblivostí, BodyInNumbers).
St: 13:00-13:55
Pá: 10:00-11:00